HambaMu yang mencari kerendahan hati dan kemanisan iman, ya Allah tolonglah hambaMu
Powered by Blogger.

Sunday 26 August 2012

Heart ~

Teman yang setia dengan diriku , aku cukup merasakan rindu ... MAAFKAN AKU SAYANG !!
herm , you come to my life without noticing me ... How dare you Dear !
 
Mula-mulanya , Aku tak sedar benda bakal terjadi . Aku tak tahula kenapa . Kau hantar SMS katku, "saya duk kat dalam la , duk kat dapur." Aku tercari-cari . 'hish ! takde pon' kata hati ku . "awak tipu saya eh ?" Aku balas SMS dia . "Hehe , mana ada. Awak cari la elok2. saya ada la". hurm ... Hambar dan masih tercari2 . 'manala budak kiut nie' hati ku meronta ingin bertemu dgn nya . "OK ! tima kasih tipu saya , sudah satu rumah saya cari awak tapi bayang2 pun saya tak nampak" Aku m'hantar SMS kat dia. "Padan Muka Awak ! :D" dia m'balas . huh!! berani ya ....
 
Seusai Solat Maghrib, aku berada di luar kawasan rumah tu. Aku berbual2 dgn abgku . Bertegur-tegur dengan sesiapa yang datang ke rumah tu , termasukla keluarga & warisku . Tepat jam 9malam , sebuah kereta memakir tepat di hadapan rumah tu . Pada mulanya , aku buat tak tahu. Tapi selepas ISInya keluar baru ku sedari rupanya kau balik untuk bersihkan diri dan mencantikkan diri. Maafkan Aku kerana Tergoda denganMu yang berjubah MERAH JAMBU . tunduk berjalan di hadapan ku .
 
Mulanya disitu kau buat hatiku bergetar kencang hingga hari ini . Adakah kau sudah mengetuk pintu Hatiku ? jawapanNya ada di tangan Ilahi !
 
I MISS U SO MUCH !
 

No comments :

Post a Comment