HambaMu yang mencari kerendahan hati dan kemanisan iman, ya Allah tolonglah hambaMu
Powered by Blogger.

Thursday 23 August 2012

3 Syawal Seribu Makna Bukan Makan

Bismillahirahmanirrahim ,
Asssalamualaikum sahabatku yang setia dgn luahan hatiku ,
Maafkanla aku ye sebab mngganggu ruang sedikit . Takpa aku tahu kau mengerti persaan ku .

| Wow , mengUpdate Blog kali nie sangat2 excited .
Nak citerla cket kan , 1st raya saya tak macam org laen . semua org Happy giler la kan but saya tak.. 1st raya biasa jerk .
| Sama jugak Raya ke2 , macam raya pertama . Hambar ..... takde yang Bestnya !

| Hah.... Raya Ke3 best best best . Saya rasa macam suasana hari raya hidup . Apabila saya dan kwan2 b'Sama2 KONVOI naik motor bertandang ke rumah Kawan2 lain . Syok tau .
credits to :
-Hafiz Omar
-Rahim Shukri
-Faeiz Hafizuddin
-Ahmad Nasha
-Anwar Mokhtar
-Keri Zamzam
-Irsyad Razali
-Aiman Sazlan
-Adam Shafi-I
-Rifae Zakaria
-Azeem Semsuddin
-Omar Khayyam
-Ridzuan Hussin
-Ahmad Afnan
-Azam Aziz
SEBAB SUDI BERSAMA2 BERJALAN KE RUMAH KAWAN2 !

Trimas Jugak kepada :
Nasha's House . Irsyad's House . Azam's House . Ammar's House . Anwar's House . Hasif's House .
-->kerana mnyediakan Juadah Raya yang Enak !

1 comment :

  1. kami ingin ukir lukisan sejarah ini di batu yang bisa manusia melihat dengan aqal mereka..

    ReplyDelete