HambaMu yang mencari kerendahan hati dan kemanisan iman, ya Allah tolonglah hambaMu
Powered by Blogger.

Saturday 30 November 2013

Moment SPM 2012 Final

Farewell Dinner.

Lets pics tell the story.
























Setakat itu sahaja ceritanya. Aku tahu, kamu semua pasti rindu pada saat ini kan? ke tidak? ouh kalau tidak, aku salah. Tetapi aku berharap kamu semua rindu.

-----------------------------

Ikhlas dari ku Qayyum :


Lihat diriku diatas, ini bukan promote. Tetapi sebagai kau kenal dan masih ingat pada wajahku, biarlah kau tidak kenal akan aku yg sebenar ke apa ke. setidaknya kau lihat, kau masih cam inilah budak Qayyum.

Aku nak mintak maaf sangat2 jika sepanjang aku disana tak menyenangi hati orang, yelah, aku bising, budak-budak, bajet-bajet, suka tak ingat dunia dan macam-macam lagi, itu semua aku.

Walaupon terdetik bahawa ruginya dibenci tp biarlah bagi aku, aku menjadi aku. kalau orang ingat pon, mereka akan ingat aku, mereka tahu apa yg mereka kata, biarlah buruk ataupon baik. Janji itu aku.
Dan aku tak pernah benci sesapa disana.

Tak singgah tak kena, salam maaf aku ingin diterima.

Bilik 106. Tingkatan 4:
Sangat bahagia lagi-lagi after raya, dan aku juga ingin mohon maaf sebab aku buta dan aku ego, kalian pasti ingat apa yg terjadi antara kita. Maaf sangat-sangat.

Bilik 108. Tingkatan 5:
Ini tak usah dibicara,
One word ~ Ohsem!
Maaf juga semua~

Bilik 110. Tingkatan 6:
Hebat dan maaf jugak kalau ada yg terguris. Jutaan terima kasih yg rajin kejutkan.

-------------------

Sahabat, Bawalah sahabat ke Syurga bersama.

Apa guna kita hidup mementing diri,
Kerana kita juga bisa rebah,
Kita juga bisa menangis,

Suatu masa,
Kita juga meminta,
Agar sahabat kita membantu diri,
dalam menasihat.

Buanglah ego.
Buang jauh kesana.

Kita bersahabat biar kita bersama,
Sehingga Syurga kita bersama.

CukupAllahDiHatiku
Maafkan aku
InsyaAllah

2 comments :

  1. Replies
    1. Allahu, xdop gapo eh. Kito maaf lamo doh saem kito, maroh tu adat dio. Haha

      Delete