HambaMu yang mencari kerendahan hati dan kemanisan iman, ya Allah tolonglah hambaMu
Powered by Blogger.

Thursday 28 March 2013

Ukhwah Bercahaya~

Bismillahirrahmaniirahimm....

"Ke manakah kita selepas STTQ" terngiang-ngian dek dalam fikiran ana tentang tajuk hok ketua Usrah kami pernah utarakan dalam Usrah Raudhaturrahman kami buat sekalian lamanya.



It has been long time to make a friendship, 
but its only needs a second to make it destroy.



First of all, duk belek-belek ke blog ana sendiri.. aih... tetiba rasa rindu jer. >.< (ambo tok nangis tok soh risa) . Duduk mari terfikir jugak, "weyyy laaa ho, sikit lagi after STTQ done, kita semua bakal ikut haluan masing-masing.. bila laa pulak aku nie nak jumpa diorang balik. Aishh rindu la plak.". This is my weakness, sokmo-sokmo(selalu) mudah rasa kesunyian dan kerinduan. Duk sekolah, ingat rumah. Duk rumah ingat sekolah. (o.O jolo ko nie yum? cket2).

Saat awal-awal kami mulakan usrah, semua muka macam sonyap jo. No Response at All. Lama-lama sikit barulah nampak ceria Channel 611 kebencian tuh.. cehhh hahaha takdaklah ukhwah itu nampak bercahaya. Sampai kadang-kadang tu macam tertunggu-tunggu, "bila nak malam Isnin nie. Rindu usrah eh.." .

Itulah yang membuat kadang-kadang teringat dan terfikir, aishh keluar nanti bleh ker buat macam nie lagi. =.=' WaAllahu Khairul Makirin. Ish tak ingat. InsyaAllah. Jodoh pertemuan ajal perpisahan semua ketentuan Tuhan. *ayat sedap hati





*---------------------------------*
SKETSA LUAR USRAH

I : Irsyad
Q : Qayyum

I : Yum, perasan tak satu benda?

Q : ha ? apa dia apa dia ? o.O (berdebar berdebah

I : Sesuatu yang terjadi dalam Usrah kita ?

Q : huh -_- apa dia ?

I : Aku rasa macam kita-kita semakin rapat. Kalau dulu aku dan Pudin jarang bercakap, lain sekarang.. lagi mesra. Alhamdulillah, usrah menguatkan ukhwah.

Q : Alhamdulillah. Eleh ngan Pudin jer? ngan aku ?

I : Sokmo doh -_-

*sama-sama suka*


*----------------------------------*


Aku rindu padamu,
Sahabat.
Saat Duka kita bersama,
Sahabat,
Saat Suka pun kita bersama,
Sahabat.

Aku bercita bahawa aku akan jadi Hebat,
tapi belum tentu tanpa kamu,
Sahabat.

Aku berjuang untuk kejayaan hakiki,
tapi belum tentu tanpa kamu,
Sahabat.

Aku mencari noktah kebahagiaan,
tapi belum tentu tanpa kamu,
Sahabat.

Aku Sayang Kamu,
walau aku tahu,
akulah paling hina dalam kalian.


CukupAllahDiHatiku

Assalamualaikum..... :')

No comments :

Post a Comment